17 Aralık 2012 Pazartesi

Sultan Papağanı Evcilleştirme - En İyi İpuçları

Sultan papağanı evcilleştirmek; pet kuş ya da parmağın üzerine hop ve onun kafasını kurcalamayın izin vahşi papağanının nasıl.


Sultan papağanının olmamıştır Eğer evcilleştirmek için zaman alacaktır el kaldırdı, ama nazik azim aradığınız sonuçlar üretecektir.

İki gençten sultan papağanı, bir erkek ve bir dişi var. Onlar şirket için birbirimize sahip olduğundan, bunları terbiye zaman benim düşünceler ekledi ama burada ben başardım nasılmı?
Evcilleştirme Temelleri Sultan papağanı

İlk birkaç gün için ben onların su ve gıda ve yeşillik (Ben onlar üzerinde kafa yormak ya oynayabilirsiniz söğüt yaprakları ve diğer dalları koymak) değiştirmek dışında kendi kafesinden ellerimi tuttu. Ben kafesin yanına gitti zaman, ben her zaman Merhaba dedi. Bu benim kendi sürünün parçası haline getirdi. Bu eğitim sırasında zaman senin evde beslenen hayvan kuş sakince konuşmak. Onlar sakin güven yanıt.


Neredeyse ilk üç ay boyunca ben kafese kapatıldı tuttu ama mutlaka ayarlayarak ya da sadece bir levrek üzerinde oturan, o içinde etrafında elimi hareket etmeye başladı. Tahmin küçük Birdies panik ve biraz çırpmaya ama elimi fark edince onlardan sonra, onlar uzakta kusurlu davetsiz gelen kafeste yere yerleşmeye başladı aslında değildi ki. Birkaç haftalık bir süre içinde, onlar elimi alışık oldu ve sebatla temasından kaçınılmalıdır olsa ona yakın olmak aldırmadı. Ben de benim bütün vücudu ile kafes çok yakın oturan aldı.

Benim küçük papağanlar iyice zarar befalling onlarsız kafeste olmaktan elimi alışık olduğunu hissettim, ben bu yüzden benim papağanının arkadaşlarım onlar hapse olmadığını hissediyordu büyük açık kapı terk etmeye başladı. Onlar açık kapı görmezden seçti ama tabii, beni kafese elimi almak için çok daha kolaylaştırdı. Ben kafes çevresinde Jüpiter, ayrıca çocuk ve iki sakin, takip etmeye başladı. Elimi ile onu izledi, ona hiç dokunmadım.

O ilk başta biryere şifreli ama sonunda durdu, sonra ben elimi geri çekeceğini kadar ısrarla onu tuttu. Ben birkaç gün için yaptım ve zaman geçtikçe benden daha yavaş koşmaya başladı. Sonunda o yerde durdu dek kafesi etrafında yavaş yavaş elimi açtı egzersiz bir tür haline geldi. Bir kez bu egzersiz başlamak, senin kuş durana kadar elinizi çekmeyeceğiz için zorunludur inanıyorum. Bu şekilde, o durduğunda, sen de öyle olduğunu öğrenir.

Sizin Sultan papağanı Kafa Taraklı

Ben Jüpiter sürebilir düşündüm, ben onu dokunmadan benim parmaklarıyla başının üzerinde süpürdü, sonra yavaşça onun bulutunun ipuçları karıştırdı, seni çizebilir, sordu. O, hangi amaçla bilemez böylece hep sordum. Bir gün başını kazıyın başardı kadar onun bulutunun ipuçları ile oynadı sonra çizik ve Can. O izin verilen, ancak tüm ı-ebil almak ertesi gün duman ve ertesi gün için aynı oldu, ama sonra, sürece o kafeste belirli bir pozisyonda olduğu gibi, düzenli olarak bana kafasını kazımak için izin başladı .

Ne bu kuşların aralığında her şeyi inceler genellikle meraklı sultan papağan oldu, genellikle ilk gaga, bu yüzden kafesin çıkıp girişimi yoktu.
Sizin Sultan papağanı sizin Parmak üzerine Hop Ulaşım

Şimdi o elimi ona yakın tolere çünkü ben daha fazla veya daha az İstediğim zaman Jüpiter'in kafasını kurcalamayın ve izin verildi ki, ben onun meme önünde benim işaret parmağı kaymış ve o hemen düşmesini önlemek için benim parmak üzerine atladım ki geriye bu yüzden onu dürttü Onun tünekten. Bu kuşlar hışırtı şubeleri tarafından ağaçlardan elenmeden kendilerini durdurmak için meşgul eylemdir. Refleks olarak onlar sadece kendi meme bayıltır neyse tırmanırlar. Işaret parmağı ona komut vermek, evcil hayvanınızın kuş meme dokunun yapmak aynı zamanda, kamçılamak veya hızlandırma, ya yukarı, hangisi kullanmak istediğiniz.

Bu tekrarlarsanız günlük, sonunda kuş göğsüne itelemek gerek kalmadan komutu parmağınızı üzerine hop olacaktır.

Bir keresinde bana başını kazıyın ve benim parmak üzerine kadar hop sağlayan Jüpiter vardı Chickie izledi. Bir hile, parmağınıza üzerinde Birdies alma ile sorun yaşıyorsanız, bu sizin parmak sanki bir yedek levrek kullanmaktır. Vücudunuzun uzak kuş uzak olduğundan, onun için daha az korkutucu olduğunu ve sık sık kolayca bir levrek üzerine kadar hop olacak. Eğer tümüyle alışverişi yapabilirsiniz kadar tabii Zamanla, levrek daha aşağı parmağınızı kaydırın.

Sultan Papağanları çoğunlukla onlar bunu kendi ağırlığı güven önce sağlamlık kendileri temin için sanki biraz vuruş vererek, kendi gagasıyla üzerine tırmanmak zorunda şey test edecek. Onlar da parmağınızı bu yapacağız. Bu bir lokma değildir ve normalde ısırmaya hiç niyeti yoktur ancak size hortlak kuş olabilir, bir korku olsun da, bu yüzden bunun için hazır olun. Biz ayakta önce bizim ayak şey test olabileceği gibi, onların gaga eğrisi ile biraz vuruş var.

Sizin Sultan papağanının evcilleştirme keyfini çıkarın. Sabır hatırla ve nazik kalıcılık kazanacak. Sana güvenmek ve o el-yükseltilmiş değilse zaman alabilir gerekiyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.