17 Aralık 2012 Pazartesi

Köpek Eğitimi ve Eğitim Yöntemleri

Köpek eğitmenleri geniş bir dizi köpek eğitim yöntem ve tekniklerinin büyük takımyıldızı parçasıdır. Başka bir eğitmen ayıran öğrenin.


Eğer köpek eğitmenleri ve bu dünya üzerinde mevcut köpek eğitim yöntemlerinin çeşitliliğine bakarsak, başınızı çok çeşitli seçenekler arasından iplik başlayabilir. Tıklayıcının eğitmenler, eski dengeli eğitmenler, kompulsiyon tabanlı trainer, cross-over eğitmenler ve daha birçok vardır. Hangisini seçmeli? Bu terimler gerçekten ne anlama geldiğini biraz ışık Atma köpek eğitim ihtiyaçları ile size yardımcı antrenörün sağ türünü doğru yolunu açmıştı yardımcı olabilir.
Köpek EğitmenleriKöpek Eğitimi ve Köpek Eğitim Yöntemleri Türleri

İyi bir eğitmen ararken, bilgi güçtür. Kartvizitler her yerde yayılıyor gösterişli bir web sitesi ve eğitmenler tarafından aldanmayın. Ne gerçekten diğerinden antrenörü ayıran köpekler ve sahipleri yardım teorisi ve köpek davranışları, güçlü insanların becerileri ve tarih öğreniminde uzmanlık seviyesidir. İyi bir köpek eğitmeni köpek eğitim zaman alır ve ana odak öğrenme süreci, kolay, eğlenceli ve ödüllendirici hale getirmek olmalıdır bu gerçeği biliyor. Aşağıda köpek eğitmenleri bazı türleri listesidir.

Clicker Eğitmenler

Clicker eğitmenler ağırlıklı bir tıkırtı olarak bilinen bir tıklatarak aygıtı kullanın. Eğitim tıklayıcının vardır Köpekler öğrenmek davranışları sunmak istiyorum ve coşku bir sürü var. Istekli Clicker eğitimi pozitif takviye dayanır. Köpek gönüllü sunan istenen davranışı temelde bir tıkırtı ile işaretlenmiş ve ödül tarafından takip edilir. Clicker eğitimi davranış değişikliği için de kullanılabilir; istendik davranışlar ödüllendirilir yana, gerçekten, köpekler istenmeyen davranışları söndürmek eğiliminde iken, zamanla onları tekrarlamak eğilimindedir.

Pozitif Eğitmenler

Bu eğitim köpek geldiğinde bu eğitmenler kendi seçtikleri ana kadran olarak pozitif takviye kullanın. Olumlu eğitmenler tren kuvvet ücretsiz, bu nedenle, onlar zorlama kullanımı ve nefrete dayalı gibi şok yaka gibi araçlar, çatal yaka ve elektronik yaka kullanılmasına itiraz eğilimindedir.


Kompulsiyon Eğitmenler

Kompulsiyon eğitmenler genellikle köpekler yetiştirmek ve düzeltmeler dayanmaktadır eğilimindedir hızlı yollarını arıyoruz. Onların felsefesi köpekler "alfa teorisi" olarak bilinir, patron kim gösterilecek olmasıdır. Kompulsiyon eğiticilerin pozitif ceza ve negatif takviye kullanarak çok tren. Onların tercih edilen araçlar şok yaka, çatallı ve elektronik yaka vardır.

Dengeli Eğitmenler

Dengeli eğitmenler istenmeyen istenen ve doğru davranışlar davranışları ödüllendirmek için ihtiyacı hissediyorum. Bu nedenle, onların eğitim aracı kutularında araçları bir karışımına sahip ve farklı eğitim yöntemleri karıştırıp eşleştirebilirsiniz. Olumlu pekiştirme, olumsuz pekiştirme, pozitif ceza ve negatif ceza: Bu eğitimciler eğitim dört kadran kullanın.

Eğitmenler fazla Çapraz

Eğitmenler üzerinde Çapraz sadece pozitif eğitim için zorlama sıçrama yapmaya karar verdik eğitmenler vardır.

Görüldüğü gibi bu eğitim köpek gelince, teori ve eğitim yöntemleri oldukça bir yeri vardır. Deneyim, iyi değerlendirmeleri ve köpekler yetiştirmek ve insanlara öğretmek için harika bir aşk birkaç yıllık saygın bir köpek eğitmeni bulun. Ve unutmayın: eğitim zaman alır, ve en önemlisi, eğlenceli olmalı!

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.