8 Aralık 2012 Cumartesi

Muhabbet Kuşu Vitamin ve Yemleri

"Harrison Kuş Foods organik sertifikalı bir aile, akılda senin kuş sağlığı ile kuş veteriner hekimler ve beslenme uzmanları tarafından oluşturulan formüle diyetler olduğunu. Bizim formüller az veya hiç desteği gerektirir."

Dr Greg Harrison, Harrison Kuş Gıdaların ana geliştirici, kuş bakım deneyimi 34 yıl ile sertifikalı kuş uzmanı. Harrison'un Kuş Gıda hakkında iyi bir şeygerekli tüm beslenme aynı yemekleri karışımı dahil olmasıdır: Eğer ekstra vitamin
veya mineral ile muhabbet sağlamanız gerekmez.

Solunum problemleri, obezite, kalsiyum eksikliği, üreme sorunları ve erken ölüm: Harrison Kuş Gıda ile, tohum karışımları düşük besin değerleri ile ilişkili sorunları geniş bir yelpazede önleyebilirsiniz.

Benim veteriner hekimle bu "gıda hakkında seçici olmak" gelince muhabbet ve çocuklar aynı bana nasıl açıkladı. Onlara bir kase salata veya patates ve mayonez ile hamburger arasında seçim verirsen, onlar bulacaktır hangisi olduğunu biliyorum. Bu patates ve mayonez kendi versiyonu gibi çünkü Budgies, tohum karışımı her türlü aşağı geçit olacak.



Tohum karışımları yeterince kalsiyum, iyot ve A vitamini içermez, ve onlar da sizin muhabbet kuşunun sağlık için zararlı olduğunu ve onların ömrünü kısaltabilir çok fazla yağ içerir.

Aslında, Harrison'un Kuş Gıda En evcil muhabbet 3 ve 7 yaş arasında ölürler. Bir evcil muhabbet kuşunun ortalama ömrü daha uzun üç kez sizin kuş için bir ömrü garanti eder ve bu genellikle kötü beslenme nedeniyle. Benim veteriner hekimle bu defalarca söylemişti ve o bu konuda haklı olduğunu, çünkü bütün muhabbet kuşu sahipleri bilmeniz gerektiğini düşünüyorum. Ben pelet yararları hakkında daha önce karışımları okudum, ama onlar ne kadar önemli olduğunu hiç fark etmemiştim.

Benim hekimle hemen ben Frodo ve Isla tohum karışımları yiyorsun onu söyledim benim muhabbet 'diyet değiştirmek için söyledi. Günümüzde, onları Yüksek Etkili Güzel karışımı beslemek ve onlar mutlu o kadar yiyin.

FYI: Yüksek Etkili Fine ve Yüksek Etkili Süper İnce karışımları hem de kuşlara uygundur.

Ben bu bir sürü insan bile biraz şok, büyük bir göz açıcı gibi görünebilir biliyorum. Ben de sonunda büyük bir soru ile kaldı: Bu muhabbet için çok kötü ise neden evcil hayvan mağazalarında tohum karışımları satan duruyorsun?

Öncelikle: onlar evcil hayvan mağazasında satmak her şeyi kuşlara iyi değildir. Tüm şeker yüklü kraker ve muhabbet 'sağlık için daha iyi daha kötü olan diğer davranır düşünün.

Kuşlar yüzyıllardır tohumları yemek ile ilişkilidir, ancak bu nasıl olması gerektiği değil aslında edilmiştir. Çim tohumları, bitkiler ve meyveler off vahşi yem Budgies. Onlar çok tehlikelere maruz olmasaydı, onlar evcil muhabbet kuşlarında uzun yaşamak istiyorum.

Onlar daha iyi bilmiyorum çünkü insanlar onların papağanlar için tohum karışımları satın - ve herkes bunu yapar çünkü - ve kapağında bir muhabbet kuşu güzel bir resmi var çünkü.

Bu tohum karışımları üretimi kişi bu kuşlar için ne kadar kötü olduğunu bilmiyorum, ve yine, kendi işini yapmak zorunda. Onlar çalıştırmak için bir iş var. Onlar para kazanmak zorunda.

Benim muhabbet kuşları pelet yeme başladığımda, ben kesinlikle bir kaç gün sonra fark anlıyordu. Onlar daha mutlu ve normalden daha cıvıl cıvıl, onlar daha uygun görünüyordu. Şimdi, bir ay sonra, her ikisi de iyi durumda. Annem zaten onu papağanlar için aynı pelet karışımı sipariş etmemi istedi.

1 yorum:

zme_2012 dedi ki...

bunların en iyisi hangisidir acaba

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.