30 Eylül 2012 Pazar

Evcil Hayvan Kümes Kremi

Son zamanlarda, ben kuş alışveriş ve Ulusal şovlar kazanırsa yerel güvercin yetiştiricisi MannaPro tarafından Tavukçuluk Kremi kullandığını öğrendim. Bu beni çok etkiledi ve hemen bunu benim kanaryalar için ne yapardınız merak başladı. Bu ürün, özel kuş vitamin fiyat karşılaştırmak performans ve sergi için ve 7,95 $ gerçek bir pazarlık gibi görünüyor azından durumu kuşlar için tasarlanmıştır. Madde listesi etkileyici ve protein, omega 3 yağ asitleri, çoklu vitaminler, mineraller, amino asitler ve pro-biyotik sindirime yardımcı içerir.

Ben pelet nemlendirilmesi çalıştı ama kuşlar gitti gıda işlemci yüzden çoğu boşa.

Kuşlar kolayca parçalanan yedik ve bazı kuşlar gecede kayda değer bir gelişme gösterdi. Şu anda ben özgür seçim haftada bir gün besleyeceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.