3 Ekim 2012 Çarşamba

Muhabbet kuşuna konuşmayı öğretmek

Muhabbet kuşları, son derece zeki, ve bu nedenle kolayca konuşmak öğretilebilir. Ama önce doğru atmosferi yaratmak gerekir. Ve unutmayın: Eğer muhabbet kuşunun işbirliğine ihtiyacımız var. Onları istiyorum çünkü onlar sadece konuşmak için gidiş değildir.

Her şeyden önce, burada küçük bir gerçektir. Bazı insanlar sadece erkek muhabbet konuşmayı öğrenebilirsiniz söylüyorlar. Dişiler de öğrenebilirsiniz, çünkü bu bir efsanedir ve bol kadındır muhabbet kuşları konuşma vardır!

İPUÇLARI VE UYARILAR:

Konuşmak için ona öğretim başlamadan önce muhabbet kuşu en az 3-4 aylık olana kadar bekleyin.

Lütfen kuşunuzu için iyi ve sabırlı bir öğretmen olun. O ilgi herhangi bir işaret görünmüyor eğer ona kızma. Onu asla olmayacak gibi görünüyor, ama sadece denemeye devam, ve sonunda, sizin muhabbet konuşmak olabilir!

Konuşmak için nasıl / onu öğretmek, kendi dil kullanmaya çalışırız, ya da en azından bir dil de size usta olduğunu. Bu daha doğal ve muhabbet için rahat duyulur, ve onlar daha kolay bulacaktır.

Eğer muhabbet öğrettikleri ilk şeylerden biri kendi adını ve kafesteki diğer muhabbet adını olmalıdır.

O bir hata yaparsa sizin muhabbet cezalandırmak asla, bu yapabileceğiniz en kötü şey! Onlar yanlış yaptığını anlayamaz ve senden korkuyorum.

Her zaman onun başarıları için muhabbet ödüllendirmek. Bu daha iyi yapmasını teşvik edecek. Tipik muhabbet ödülleri sprey darı (o kadar çok onlara vermeyin, onlara şeker gibi bir şey!), Ya da bir parça meyve vardır.

Bir seferde bir muhabbet öğretmeye çalışın. Konuşabiliyor sonra, o kafeste diğer muhabbet için bir örnek teşkil edecektir.

Rahatlatıcı bir müzik koyun, bu öğrenme için doğru zihin seti içine muhabbet kuşu almak için yardımcı olabilir

[caption id="attachment_2865" align="alignright" width="359"]muhabbet kuşu konuşturmak muhabbet kuş eğitimi[/caption]

Nihayet onun ilk kelime söylediği zaman, onlar genellikle çok sessiz ya da hızlı onu özlediğini söylemek, çünkü sizin muhabbet dinleme tutun!

Onlar bir daha tiz sesli çünkü Budgies, kolay kadınlar ve çocuklar (üzgünüm beyler!) Öğrenmek bulmak gibi ve bu muhabbet kuşları ile en rahat hissediyorum o sesin türüdür.

Lütfen kuşunuzu bir masal okuyun. Bu göründüğü kadar çılgın değil ve muhabbet seveceksiniz! Onlar, tonlama dinleyip biraz anlamak ve belki de orada burada bir kelime çekecek! Sen öğrenme sürecinde zaman bunu yapabilirsiniz, her zaman etkilidir.

Son fakat en az değil: Pozitif kal! Muhabbet kuşları, övgü almak için seviyorum! Onlar ne kadar iyi, "tatlı" ve "güzel", "güçlü" ve "iyi" gibi kelimeler kullanmak söyle. Onlar büyü gibi çalışır ve onlar iyi ellerde olduğunuzu da muhabbet güvence olacaktır.

1. ADIM: SİZİN İÇİN KULLANILAN Budgie GET - o senden korkuyor ne zaman konuşmak için nasıl bir muhabbet kuşu öğretmek imkansız. Daha da muhabbet kuşu konuşma büyük şans olduğunu uysal. Eğer muhabbet öğretim yaparken, sakin ve sesinizi yükseltmek veya ellerinizi dalga yok. Sadece onları bu kadar stres olacaktır.

2. ADIM: BİR KELİME İLE BAŞLAYIN - Ben size muhabbet kuşu ölüm bıkkın kadar tekrar tekrar aynı kelime söylemek zorunda olduğu anlamına gelmez, ama kesinlikle tek kelime odaklanmalıdır. Bu "muhabbet" kadar basit olabilir. "Benim küçük muhabbet kuşu bugün ne yapıyor?" "Günaydın muhabbet kuşu" ya söyle ya da "Seni Budgie seviyorum". Senin kuş var bir model göreceksiniz. Sözcüğü daha yavaş söyleyin, "Bud-gee" ve tekrar bir kaç kez söyledi. Sizin muhabbet bu iletişimin önemli bir kelime olduğunu fark edecek ve o bunu tekrarlamak isteyecektir.

Bilginize: Bu şu anda Frodo ile var ne kadar olduğunu. O kesinlikle bizim kelime "parkietje" ('küçük muhabbet kuşu' Hollandaca) ve bunu tekrar çalışıyor bilir.

ADIM 3: BASİT CÜMLE - Lütfen kuşunuzu bir veya iki kelime söyleyebiliriz kez, basit cümleler ile başlayabilirsiniz. Bunu yapmanın kolay bir yolu, kafes içinde muhabbet gözlemlemek ve onlar ne yaptığınızı onlara anlatmaktır. Isla bir şekerleme alıyor, ben "Isla uyuyor" olduğunu Frodo söyleyebilirim. Frodo su içiyor, ben o "susuz kuş" olduğunu söyleyebilirsin. Bu öğrenmek için bir muhabbet kuşu için hala nispeten kolaydır.

ADIM 4: DUYGU ** HARDCORE ÖĞRETMENLER İÇİN SADECE ** - çok daha karmaşık hale geldikçe bu nerede. Muhabbet kuşları sevgi, korku, öfke, keder ve mutluluk hissediyorum. Ama onlara bu şeyleri açıklamak çok zordur. Yine, bu öğrenmek için en iyi yolu dernek gereğidir.

Aşk: kur davranışı, bu tür karşılıklı preening veya paylaşmak gıda olarak, sevgi olarak görülebilir evlendirilen muhabbet arasında bir bağ gösterir. Leonidas Pixie besliyor, ben "Leonidas Pixie seviyor" olduğunu söyleyebiliriz. Veya Frodo Isla preening zaman, ben "Frodo Isla seviyor" olduğunu söyleyebiliriz. Bundan daha da daha karmaşık yapmak zorunda değilsiniz.

Öfke: Angry muhabbet davranışı tehdit duruşlar, korkutucu sesler, lunges ve ısırma gagalama hatta içerebilir. Sık sık (oh, kaç kez yemek için kavga!) Besleyiciler bu davranışı görmek için olsun, ya da (yuvalama) toprakları işgal edildiğinde. Yani burada o besleme tepsisi onu kovalıyor zaman, "Frodo kızmakla durdurmak" Isla söyleyebilirdi.

Matem: Bu karmaşık bir duygu ve ben size kuş açıklamak zorunda asla umuyoruz biridir. Muhabbet kuşları, bir eş ölümü, ya da bir arkadaş, ya da genç bir hatırlamak bilinmektedir. Bir satırda gün için, onlar bulmak bir şey olmadan, bu muhabbet kuşu için arıyor olabilir. Sonuç olarak, onlar (bir muhabbet kuşu uzun süre sessiz kalır zaman genellikle kötü bir işaret) sessiz gitmek ya da sarkık bir duruş olarak dikkatsiz davranış diğer belirtileri gösteriyor.

Korku: Hızlı uçuş ve kaçış korku en belirgin belirtileridir. Muhabbet kuşları kolayca yüksek sesler veya ani hareketlerden korkuyorum. Diğer korku faktörleri hızlı nefes alıp verme, nokta, donma ve alarm veya sıkıntı aramaları içerir. Örneğin: Pixie perde arkasında kaybolur ve bir çıkış yolu görmez. O yardım aramaya başlar ve sonra ben "Pixie korkuyor" olduğunu söyleyebiliriz.

Mutluluk: Lütfen kuşunuzu şarkı, ya da çıtırtı gagasında bir bacak üzerine oturan mı? Sonra kesinlikle mutlu bir muhabbet var! O her zaman hoş çok :-) şarkı söylüyor, çünkü ben genellikle, o olmalı nasıl mutlu Frodo söyle

Bu adım, tüm en zor olabilir, ama aynı zamanda için en yararlı olabilir. O tüy dökme çünkü ben o "hasta" hissettim onun sahibi bildiren bir Afrika Gri bir hikayeyi hatırlıyorum! Bu şaşırtıcı değil mi? Kendilerini nasıl hissettiklerini bizim muhabbet bize söylerseniz o kadar harika olurdu, ve ben bu az söylemek kolay olmadığını biliyoruz! Ben "hardcore öğretmenler için sadece" :-) yazdı yüzden

[caption id="attachment_2866" align="alignright" width="275"]konuşan muhabbet kuşları konuşan kuş muhabbet[/caption]

ADIM 5: TEMEL KELIME - Lütfen kuşunuzu birkaç basit cümle bilir sonra, ona onun etrafında şeylerin isimlerini öğretmek için zamanı geldi. Birini ziyaret söz konusu olduğunda, o kişinin adı, muhabbet kuşu söyle. Siz ziyaretçilerine merhaba ya veda onu biraz deyimi öğretebilirsiniz. Tüm kafesinde oyuncak, ya da o yediği gıda hakkında söyle. Muhabbet kuşları mastering 1000 + kelimelik bir kelime hazinesi yeteneğine sahiptir, çünkü küçük dostun asla küçümseme!

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.