3 Ekim 2012 Çarşamba

Muhabbet Kuşu ve Fareler Aynı Evde

O tatil üstündeyken ben onu iki sıçan bakıcılık eğer birkaç gün önce, benim Meslektaşlarımız biri bana sordu. Ben bir sorun olmaması gerektiğini söyledim. Ancak, bazı online korkutucu şeyler okumak sıçan muhabbet kuşları öldürüyor ve yeme saldıran. ne?!

Bazı hayvan sıçan ne kadar uysal olursa olsun, her zaman kendi içgüdüsü üzerinde hareket edecektir. Görünüşe sıçan kafes çubuklar aracılığıyla muhabbet ısırmaya epeyce olay yaşandı. Onların burun ve diş ayak ısırmak kadar dar, vb yara Bu tür ciddi enfeksiyonlara neden olur ve ölüme neden olabilir. Ayrıca fareler hemen hemen herhangi bir küçük yaratıkların saldıracak söyleniyor. Diğer kaynaklar sadece kendi yumurta yeme, fareleri öldürmek kuşlar için bilinen olmadığını iddia ediyorlar.

Foto © Dünya gözlerimde

Birkaç kişi bu sürece onları yalnız bırakmayın olarak güvenli olduğunu iddia, ya da sadece kafesteki sıçanlar tutarsan. Yukarıdaki resimde gerçekten çok tatlı, ama fareler muhabbet saldırı olmayacaktır düşünmek safça. Sıçan ve muhabbet birlikte bu hafta dışarı Yani, bana ve Erlend tarafından sıkı gözetim altında olacak.

Cevap: Ne yazık ki hayır, onlar kafesin dışındayken fareler üzerinde bir göz tutmak için olmadıkça.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.