3 Ekim 2012 Çarşamba

Bir Kafes Kaç Muhabbet Kuş Alır

Nette bunu arkadaşlar ve ben daha çok kez bu konuyu tartışmaya başladık. Ölçümleri Kafes 48 x 30 x 49 cm, böylece çok oda yok: vardır.

Yine de, tüm barlar (muhabbet 'ayakları için iyi olan) yatay çünkü kaliteli bir kafes var ve dikey alanı (muhabbet yatay uçmak için hangi dikey değil, iyidir) daha fazla yatay var. Muhabbet kuşu günde ücretsiz bir uçuş birkaç saat olsun, bu yüzden çoğunlukla uyku ve yemek için kafes kullanın.
Belki de daha fazla 1-2 kuşlara oda sağlamak için, kafesin alt kısmı içinde bir ilave levrek koymak olabilir.

Dikkate Tüm bu şeyler alarak, ben kafes maksimum beş muhabbet kuşları yapacağını düşünüyorum.
Ben Isla o hazır bulunuyor kez üremek için bir şans vermek istiyorum, belki biz daha büyük bir kafes gerekir. Ama şimdi, Elimizde biri ile deneyelim.

Sen iyi bir kafes istiyorsanız boylu görünüyorsun kafesleri kaçının. Evcil hayvan mağazası iyi bir görünüm olması ve dikey çubukları bir sürü var. Yukarıdaki resimde kafesi kötü bir kafesi olduğunu söylemiyorum, ama Ama önemli olan bu yatay boşluk var çünkü aslında, bu, benim kafes kadar geniş değil. Bunun üzerine, dikey çubuklar zor onları tırmanmak için yapmak.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.