22 Şubat 2013 Cuma

EŞE ATILAN KANARYALARDA KAVGA

EŞE ATILAN KANARYALARDA KAVGA

Bazen yeni bir kuş alır, onu tanımaya çalışırız. Bu tanıma süresi uzadığı 
zaman ve hatta eşe atma mevsimi gelip çattığı halde, hala bitmediyse, 
bayağı canımız sıkılıyor…
Efendim ben kuşu dişi diye aldım. Fakat erkeğin yanına atıyorum. Kavga ediyorlar.
Efendim ben kuşu erkek diye aldım. Fakat ciiik yok. Eş zamanı geldi, tüm 
arkadaşların kuşları eşe girdi , bizimki öyle yatıyor.
Bunlar sık karşılaşılan sorunlardır.
Öncelikle kuşumuzun cinsiyetinden emin olmalıyız.
Kuşumuzun cinsiyetini belirlediğimiz halde
karşı cinsle yine kavga 
ediyorsa;kuşumuz ırkının tüm özelliklerini taşıyan çok kaliteli bir
kuştur. Merak etmeyin. Çiftleşecektir. Yavruları ise ırkının özelliklerini 
taşıyan çok değerli yavrular olacaktır.
Çiftleştirmek için kuşumuza özel bir bakım ve özen göstereceğiz.
Tavsiyelerim.
1-Keçi boynuzu alın aktardan.Bir tane keçi boynuzunu ılık 1 lt suya atın.O
 suda demlensin.Bir gün sonra suluğuna koyun.İki gün dursun. Sonra
normal su verin.Bir hafta sonra tekrar verin keçi boynuzlu suyu. Bu işlemi
bir ay sürdürün.Değişikliği göreceksiniz.
2-Daha önce söylediğim sarımsak olayını uygulayın.
3-Kuşumuz tüydeyse veya karın ağrısı varsa yeşillik ve banyo vererek iyi ederiz.
4-Aşırı yağlıysa suluğuna limon damlatırız.






0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.