10 Kasım 2012 Cumartesi

İhtisas Köpek Eğitimi

Tüm köpek eğitim temelleri ile başlamak zorundadır. Eğer özel amaçlı her türlü için bir köpek yetiştirmek istiyorsanız, önce daha ileri eğitim için hareket sonra onu temel eğitim vermek ve zorundayız.


Her köpek belli bir dereceye kadar eğitimli olabilir rağmen, hepsi daha karmaşık öğretim için mükemmel bir seçimdir değil. Onlar hangi üreme ve bireysel köpek mizaç ile ilgisi var, zeki ve iyi kalpli olmalı. Eğitimi daha karmaşık aldığında Sözel komutları, köpekler, sadece el işaretleri ile yanıt verilecektir. İyi eğitilmiş köpek aynı zamanda da bir tasma olmadan, sağ yanında yürüyecek ve deli ve kaçıp almazsınız. Başvurunun bu aşamada almak kanin daha özel eğitim için toplanır köpekler olacaktır.

Çiftçiler ve çobanlar şimdiye kadar eskiden beri köpekleri kullanmış ve onların yollarını hatta şimdiki zamanda de devam etmiş. Tüm canlı hayvan ve sığır gütme için kullanılan Alman Çoban Köpekleri, Avustralya Çoban ve Border Collie - oldukça örneğin köpekler birkaç ırkları vardır.

[caption id="attachment_3424" align="alignleft" width="300"]Köpek Eğitimi köpek eğitimi[/caption]

Bu ırklar, yanı sıra bazı diğer gütme için doğuştan bir içgüdü var ve bu tek bir yerde hep birlikte çiftlikler ve çiftliklerde hayvan almak için kullanışlı olabilir. Değil, birçok olarak insan aşina olmasına rağmen, kazlar yönetim köpeklerin bu tür için kullanılabilecek başka bir şeydir. Kazlar golf sahaları, yarış pistleri ve diğer kamu yerlerde, genellikle havaalanlarında bir sıkıntı vardır. Uzaklıkta kovalamaca kazlar için özel olarak öğrenmek ve bu yerlere giderek onları dissuading bazı gütme köpekleri vardır.

Kanin pratisyen hekimler ve tıp bilim adamları tarafından giderek daha fazla caddeleri uygulanmaya başlıyor. Kaninlerin engelli veya hasta bireylerin bakımı yardım gibi tıbbi nedenlerden dolayı uzun bir süre kullanılmıştır. Yine de, son zamanlarda bu köpeklerin derece açık burunlar art arda bu bilgileri elde etmek için tıbbi testler için bile önce hastalıkların varlığı tespit yeteneğine sahip olduğu keşfedildi. Onları hastaların idrarında Sniff sahip olarak, örneğin davranış bir karışımı içinde belirli kanser kategorileri algılayabilen gibi incelenmesi ki köpeğin bir görünüm ortaya koymuştur. Yukarıda bahsedilen çalışmalar, başlangıç aşamasında hala ancak kanin bombalar veya ilaçların varlığını algılamak için öğrenme karşılaştırılabilir bir şekilde mantıklı hastalık öğretilebilir. Köpek ev için harika evcil hayvanlar üretmek olsa da, pek çok diğer işlevleri de onlar tarafından servis edilebilir. Peki eğitilmiş köpekler bir köpek gösterisinde ilham verici bir sergi verebilir, ya da başka bir suç vatandaşların hayatlarını mücadele ya da tasarruf yardımcı olabilecek görevleri yürütebilir. Vatandaşlar için birçok şaşırtıcı ve art arda faydalı şeyler yürütmek için hayvanları destekleyen özel eğitim burada baktım edilmiştir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.